..::تا تشکیل دولت اسلامی::..

وب نوشته های "سعید سلمانی"

..::تا تشکیل دولت اسلامی::..

وب نوشته های "سعید سلمانی"

..::تا تشکیل دولت اسلامی::..

دولت اسلامی کامل، به معنای واقعی کلمه در زمان انسان کامل تشکیل خواهد شد، انشاالله...
امام خامنه ای
*
از dolateslami.blogfa.com منتقل شدم به اینجا
محتوای قبلی در همین آدرس در دسترس است.
*

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

نورالدین های شهرمان...

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

گفتم: حاجی تصادف کردی صورتت اینجوری شده؟

گفت: ای... ها ... با صدام تصادف کردم!  خنده ای شیرین کرد و گفت سال 66

جانباز محمدزاده

می گفت مثل من در مشهد 2 نفر دیگر بیشتر نیستند. گفتم که مردم وقتی به شما نگاه می کنند می ترسند! اما واقعیت را نمی دانند و داستان نورالدین عافی را برایش گفتم. می خندید و می گفت بچه ها وقتی من را می بینند، فرار می کنند! برایم طبیعی شده که مردم مسخره ام می کنند. راضیم به رضای خدا و این را لطفی می بینم از جانب خودش.

 تابحال 20 بار عمل جراحی شده که آخرینش عمل قلب باز بوده . جانباز سرافزار ، محمدزاده، هم اکنون 75 ساله است . آن زمان در کسوت بسیجی به مناطق اعزام شده بود. از رهبری مقتدرانه آقا گفت و از بی بصیرتی احمدی نژاد.


  • سعید سلمانی

نورالدین عافی

جانباز

نظرات  (۱۰)

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/20171
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی
پاسخ:
سلام

تشکر...
سلامتیش صلوات
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
امیدوارم خدا با سید الشهدا محشورشون کنه
پاسخ:
انشالله...

بسمه تعالی

همسنگر گرامی ،

ورود شما را به شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی خوش آمد می گوییم.

از این پس مطالبی از وبلاگ جنابعالی به منظور توسعه محتوای انقلابی – اسلامی در فضای وب برروی سایت شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی(basnet.ir) قرار می گیرد.

خواهشمندیم با قرار دادن نشان اعضا شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی در وبلاگ خود به ایجاد همبستگی بیشتر کمک نماییم.

مسیر دریافت نشان اعضا: http://basnet.ir/page/logo

با تشکر

Basnet.ir

با سلام و احترام

مطلب جنابعالی در شبکه وبلاگی منتشر گردید.

با تشکر
basnet.ir
اگر احمدی نژاد منحرف بود معیار از طرف امام خامنه ای برای انتخاب رییس جمهور بعدی نمی شد
این که این بنده خدا جانباز و اونم به این شکل (که اجرش نزد خدا محفوظه ان شاء الله) دلیل نمیشه که حرفش درست باشه حتما و لزوما نشون بصیرت ایشون در زمان حال نیست.

اگه احمدی‌نژاد در بین سران این مملکت بی بصیرته پس کی با بصیرته اصلاً.

از شما ممنونم که یاد آور مظلومیت این عزیز شدید. از افراطی که پیرامون یک نفر می شود به شدت نگران و در رنجم/ کاش همه جانبازانی که هنوز متجمل انواع رنج ها هستند را در یابیم 
با سلام
از اینکه وبلاگ مذهبی شما رو می بینم خوشحالم.
می تونید به من هم یه سری بزنید؟
rokorast.blog.ir
  • لبیک یا حسین (ع)
  • با سلام و خسته نباشید 
    با اجازه ی شما این مطلب رو من در وبلاگم کپی کنم 
    اگر راضی به کپی آن نیستید خواهشا به وبلاگم بیان و تدکر بدین
    ممنون میشم 
    یا علی (ع )
    http://jahade8sale.mihanblog.com/ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی