..::تا تشکیل دولت اسلامی::..

وب نوشته های "سعید سلمانی"

..::تا تشکیل دولت اسلامی::..

وب نوشته های "سعید سلمانی"

..::تا تشکیل دولت اسلامی::..

دولت اسلامی کامل، به معنای واقعی کلمه در زمان انسان کامل تشکیل خواهد شد، انشاالله...
امام خامنه ای
*
از dolateslami.blogfa.com منتقل شدم به اینجا
محتوای قبلی در همین آدرس در دسترس است.
*

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

رابطه پوشش جدید زنان با فیلم کلاه پهلوی در چیست؟

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۳۳ ب.ظ

رابطه پوشش زننده جدید(جوراب شلواری) زنان با فیلم کلاه پهلوی در چیست؟

جوراب شلواری و کلاه پهلوی

رابطه پوشش زننده جدید(جوراب شلواری) زنان با فیلم کلاه پهلوی در چیست؟


کاری ندارم به اینکه عده ای گویند نقش آکادمی موسیقی گوگوش در ترویج این نوع پوشش کم رنگ نیست.(+)

* * *

نقل از صفحه "میخوام پاک بمونم" در گوگل پلاس


نظرات  (۲)

  • گروه ویژه امنیت ملی
  • باسلام

    وبلاگ " گروه ویژه امنیت ملی " به پایگاه اطلاع رسانی "گروه ویژه امنیت ملی " تغییریافت.

    لطفاً آدرس لینک رو به  http://swics.ir  تغییر بدین.

     

    باتشکر

    گروه ویژه امنیت ملی

  • برقبانی(معبر سایبری خادم الشهدا)
  • سلام رزمنده
    خوبیدایشالله؟
    خدا قوتتو بده

    معبر سایبری خادم الشهدا با مطالب زیر بروز شد:
    1-طنز : فوائد مختلف رفع فیلتر از فیسبوک!!!
    2-اگر فردا امام زمان ظهور کند من با این پوششم چیکار کنم؟
    3-پاسخ یک شهید به جمله عامیانه «به من چه»
    4-آخرین صحبت های یک شهیـد قبل از شهـادت با زن پرستـار
    5-جراحی مجروحان جنـگ با پیـچ گوشتـی!
    6-تفـاوت امـام خامنـه ای با دکتـر روحانی در کـوهنـوردی |
    7-عکس:نظر یک بسیجی واقعی درباره ضدانقلاب
    8-سه تعویض در فوتبال زندگی
    9-زن ذلیلی!!!
    10-"انشاءالله" یا "ان شاءالله"؟
     منتظر حضور و نظر گرمتون هستم.

    نظر فراموش نشه

    راستی یه طرح پیامکی دارم برگزار میکنم که بصورت رایگان هستش و قراره هر هفته پیام با موضوعیت(آشنایی با سخنان اهل بیت،امام خامنه ای،وصیتهای شهدا و مهدویت)ارسال بشه.
    اگه دوست داشتی ثبت نام کنی نام و نام خانوادگیت و شهر محل سکونتت و آدرس وبت رو به30002502222598  ارسال کن.
    به بقیه دوستات هم خبر بده.

    ایشالله شهید شی
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی