..::تا تشکیل دولت اسلامی::..

وب نوشته های "سعید سلمانی"

..::تا تشکیل دولت اسلامی::..

وب نوشته های "سعید سلمانی"

..::تا تشکیل دولت اسلامی::..

دولت اسلامی کامل، به معنای واقعی کلمه در زمان انسان کامل تشکیل خواهد شد، انشاالله...
امام خامنه ای
*
از dolateslami.blogfa.com منتقل شدم به اینجا
محتوای قبلی در همین آدرس در دسترس است.
*

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

- شنیده بودیم:

محمدرضا سرشار سال 89در سایت شخصی خود؛ خاطره‌ای از دیدار رضا میرکریمی- نویسنده و کارگردان سینما - با رهبر انقلاب را نقل کرده است:

" حدود دو سال پیش، در سفری به مشهد، با آقای رضا میرکریمی - نویسنده و کارگردان سینما - همراه شدیم. در راه، صحبت از ساده زیستی رهبر انقلاب - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای - شد. آقای میرکریمی خاطره‌ای از رهبر معظم انقلاب تعریف کرد که بسیار جالب و روشنگر بود. به نظرم رسید بیان آن، برای دیگران نیز بتواند روشنگر برخی مطالب باشد.


آقای رضا میرکریمی می‌گفت(نقل به مضمون):

"هر وقت در جریان کار و زندگی زیاد به من فشار [روانی ] وارد می‌آید، در هر مرحله‌ای که باشم، همه چیز را رها می‌کنم و - گاهی از همان سر کار - تلفنی به خانه می‌زنم و یک راست به فرودگاه می‌روم. همان جا بلیطی تهیه می‌کنم و عازم مشهد می‌شوم. آنجا زیارتی[و درد دلی] با امام رضا (ع) می‌کنم و آرام می‌شوم، و برمی‌گردم.

یک بار - در یکی از همین سفرها - توی هواپیما نشسته بودم و در خودم بودم که دیدم در قسمت جلو هواپیما انگار وضعیت متفاوتی است. به این معنی که، کسانی را می‌دیدم که از جاهای مختلف هواپیما، یکی یکی به قسمت جلو می‌رفتند. آنجا کنار یکی از صندلی‌ها می‌نشستند. با شخصی که روی آن صندلی نشسته بود چیزهایی می‌گفتند و می‌شنیدند. بعد، خوشحال و راضی، برمی‌گشتند و سر جایشان می‌نشستند.

کنجکاو شدم بدانم قضیه چیست. از یکی از کسانی که از آنجا برمی‌گشت، موضوع را پرسیدم. گفت: کسی که آنجا نشسته، مقام معظم رهبری است.

هم بسیار تعجب کردم و هم خوشحال شدم. به قسمت جلو هواپیما رفتم و از فردی که معلوم بود محافظ است پرسیدم: می‌شود رفت، با آقا صحبت کرد؟

گفت: بله. قدری صبر کن تا کسی که پهلوی آقاست، صحبتش تمام شود.

از فرصت استفاده کردم و پرسیدم: چرا آقا با پرواز عمومی به مشهد می‌روند؟!

گفت: آقا فقط سفرهای رسمی دولتی را با پرواز اختصاصی می‌روند. سفرهای شخصی [که عمدتا هم سفر زیارتی به مشهد است ] را مثل همه مردم، با پروازهای عمومی می‌روند.

پرسیدم: یعنی می‌روند برایشان بلیط هم می‌خرید؟!

گفت: بله. مثل همه مسافرهای معمولی، برایشان بلیط می‌خرند. بدون اطلاع یا تشریفات خاص، می‌آیند سوار هواپیما می‌شوند و راهی می شوند. تازه توی هواپیماست که خدمه پرواز و مسافران، متوجه حضور ایشان می‌شوند.

صبر کردم تا صحبت نفر قبلی تمام شد. جلو رفتم. خودم را معرفی کردم و .... "

با خود گفتم: از کسی که عمری را به سادگی و با حداقل امکانات مادی زیسته و اکنون رهبری انقلابی‌ترین نظام‌های سیاسی - و البته مذهبی - جهان را بر عهده دارد، جز این همه ملاحظه و دقت در استفاده از بیت‌المال و قائل شدن مرز و تفاوت بین کار شخصی و کار حکومتی نیز انتظار نمی‌رود. کاش دیگر مسئولان نظام، خاصه آنان که این لباس مقدس را - که در حقیقت لباس رسول اکرم (ص) است - بر تن دارند هم، لااقل نصف ایشان، در رعایت مسائل مالی و امکانات بیت‌المال، خدا را در نظر می‌گرفتند و تقوا می‌ورزیدند."


*   *   *


- و دیدیم: (به کوری چشم کتمان کنندگان)

مسافرانِ 28 اسفند ماه 1391 پرواز تهران-مشهد شاهد حضور ولی امر مسلمین جهان در هواپیما بودند. جمعیت که به یکباره از این اتفاق متعجب شده بودند، از محافظان خواستند که آقا را ببینند. آقا خودشان به تک تک صندلی ها سر زدند...

فیلم زیر بخشی از لحظه ورود رهبر معظم انقلاب و استقرار در قسمت جلوی هواپیما می باشد که توسط اقوام یکی از دوستان به دستم رسید. داغ داغ است...


عکس رهبری در هواپیمای عمومی





دریافت
مدت زمان: 14 ثانیه

همین فیلم در آپارات


اللهم احفظ قائدنا امامنا الخامنه ای

پی نوشت:__________________________

- نام هواپیمایی و ساعت پرواز محفوظ می باشد.

- وبژه نامه "ولی امر" را بخوانید(+)

- تشکر از دوست گرامی آقا سید مسعود موسوی که وسیله ای بودند برای انتشار این فیلم...

تشکر از khamenei.ir به خاطر انتشار در سایت حضرت آقا

فیلم حضور مقام معظم رهبری در هواپیما در سایت آقا

نظرات  (۱۷۴)

سلام اخوی

مطلب بسیار نابی بود

ممنون

یا علی

-------------------

آهن آبدیده را رنگ عوض نمی کند

چهره انقلاب را جنگ عوض نمی کند

به خیل دشمنان بگو به کوری دو چشمتان

مطیع امر رهبری رنگ عوض نمی کند

پاسخ:
سلام سیدجان

ما ارادت داریم

الحمدلله...
سعید جان کیفیدیم،

پاسخ:
سلام برادر

عرض ادب

الحمدلله
عالی بود. داغ داغ.
پاسخ:
الحمدلله رب العالمین
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/20781
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی
پاسخ:
ممنون

تشکر
عالی بود /کاش اینو خبرگزاری ها هم کار کنن
پاسخ:
ای کاش...

ظاهرا سایت آقا کار کرده در بخش دیگر رسانه ها...

دستشان درد نکنه..

از رجا نیوز گلایه دارم... واقعا واقعا که هوای بچه های ارزشی شهرستانی رو نداره...
تعبیرات حضرت امام و تصریحات مکرر ایشان بر تعهد هنر در برابر مبارزه با دشمنان اسلام، بسا بیش تر از آن دارای صراحت است که بتواند مورد تاویل قرار گیرد. هنر در منظر امام ذاتاً و ماهیتاً امانتدار مبارزه با دشمنان دین است... و دیگر چه جای تردید، آنجا که ایشان فرموده اند: هنری زیبا و پاک است که کوبنده سرمایه داری مدرن و کمونیسم خون آشام و نابود کننده اسلام رفاه و تجمل... سید مرتضی آوینی

سلام

میزبان هستند نگاهت را ...
عکس ها و نوشته هایم را می گویم ...

با یک پوستر برای هفتمین روز از سالروز آغاز زندگی سید مرتضی آوینی در بهشت به روز هستم ...
M-H-SaLaVaTi

پاسخ:
سلام حسن جان
ارادت...
  • مجید شکرالهی
  • واقعا عاااااااااااااااااااااالی بود

    متشکرم. لذت بردم.
  • محمد مهدی احمدی خباز
  •                                         هوالمصور
    سلام
    بسیار عالی بود تا بدانند که امام عادل، امروز کسی نیست جز امام خامنه ای (حفظه الله).
    پاسخ:
    اللهم احفظ...
    باسلام و تشکر از بچه های پایگاه بسیج شهید محلاتی محله تورج مشهد مقدس که باعث شدند این فیلم جهت همه علاقه مندان بر روی سایتهای خبری قرار گیرد.
    خدا قوت
    پاسخ:
    سلام

    بله . ببخشید اسم سید مسعود خورد به نمایندگی از بچه ها :)

    تشکر
  • محمد ابراهیم
  • لطفا این فیلم را برای رییس دانشگاه ما و اعضا هیات رییسه ارسال کنید تا برای خودشان سانس مخصوص استخر رزرو نکنند

    در نظامی که رهبر عادل عالم شجاع بصیر و نایب الامام آن همچون مقتدای خود اقا امیر المومنین ع عمل می کنند مابقی باید حساب کار خود را بکنند

    پاسخ:
    اینم پیشنهاد خوبه :)

    آدرس بدید :)
    سلام داش سعید
    دستت درد نکنه مجاهد.
    Like ;)
    پاسخ:
    سلام علیک
    سرت درد نکنه!
    سلام علیکم.
    بسیار عالی.
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله
    الحمدلله
    سلام
    خب که چی؟
    الکی اینقدر ذوق کردید؟
    این یک اتفاق عادیه باید همیشه اینجوری باشه
    پاسخ:
    سلام علیک

    تشریف ببرید مطالعه کنید احوالات رئیس جمهور کشورهای دسته چندم آفریقایی رو...
    الهی درد و بلاش به جونم...
    پاسخ:
    اللهم ایّد ونصُر
    سلام
    مطالب وبلاگ شما رو مطالعه کردم
    هم به لحاظ موضوع و هم به لحاظ محتوا، درخور توجه و دقت بود.
    بسیار بهره بردم و برای شما آرزوی موفقیت می کنم
    یاعلی

    جواد عبادی
    مدیرکل روابط عمومی کانون های مساجد کشور
    پاسخ:
    سلام

    تشکر از لطفتان

    دعا کنید پایدار بمانیم در این راه...
    واقعا آدم نمیدونه برای نعمت امام خامنه ای چطور میشه از عهده ی شکر خداوند به در آمد.
    واقعا مطلبو که میخوندم حس و حال عجیبی داشتم چه برسه به کسانی که توی هواپیما بودن ...

    خیلی مطلبت سالار بود. دمت گرم.
    پاسخ:
    سلام

    ممنون

    یاعلی

    سلام خسته نباشید

    عجب خوش شانس بوده اند مسافرینی که بدون کمترین زحمتی آقا را دیده اند.

    ما همه مشتاق دیدار هستیم. کاش قسمت بشه. البته بنده در کودکی که به حرم امام خمینی (ره) مشرف شده بودم سخنرانی ایشان را کمی دور از جایگاه دیده ام. 

     خسته نباشید که فیلم گرفته اید ولی خیلی کمه. لطفاً اگر کاملش را دارید برای دانلود بزارید. متشکرم.


    پاسخ:
    سلام

    متاسفانه بیشتر از این نیست...

    سلام
    امروز داشتم یکی از صحبت های آقا رو بازخوانی میکردم که بی مناسبت با این مطلب نیست دوستانی که وقت دارن حتما بخونن
    http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2478
    پاسخ:
    سلام

    ممنون

    خدا خیرتان بده
    سلام
    دست مریزاد. عالی بود.
    موفق و منصور باشید همواره
    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    یاعلی
    قربونت برم آقا جون کاش یه روزی بتونم از نزدیک ببینمتون.جونم فداتون آقاجون
    جونم فدات آقای من جونم فدات
    پاسخ:
    اللهم احفظ قائدنا الامامنا الخامنه ای
    نوکر نائب حضرت صاحب الامر
    پاسخ:
    اللهم احفظ قائدنا الامامنا الخامنه ای
    سلام
    با این مطلب  یاد هواپیمای خصوصی خاتمی افتادم
    eflag.ir
    یادمون باشه از این به بعد با هواپیما بریم مشهد
    پاسخ:
    آقا با اتوبوس هم طی 2سال گذشته اومدن مشهد.

    وسط راه به نیروهای امداد هلال احمر هم عیدی دادن...

    شما با اتوبوس بیا. شاید توی راه دیدی... :)
    سلام
    خدایا به حق حضرت زهرا (س) دشمنان آقامون رو نابود کنه.
    وقتی فیلم کوتاه از این اتفاق رو دیدم خیلی تعجب کردم.
    بارها شنیده بودم آقا ساده زیست هستن ولی نمی دونستم تو سفرها هم این طور هستند.
    ان شاالله طول عمر به آقامون بده.
    هر کس قدر این رهبر رو نداشته باشه فردای قیامت به خدا باید جوابگو باشه.
    ممنون از شما
    به ما هم سری بزنید.
    یاعلی...
    پاسخ:
    آنچه خوبان همه دارند آقای ما همه را یکجا دارند....
    دست همه ی بچه های پایگاه بسیج شهید محلاتی مشهد درد نکنه..
    عجب فیلمی بود.
    پاسخ:
    دست سرکرده پایگاه هم درد نکنه!!!!
  • جانم فدای رهبر
  • جانم فدایت مولای من امام خامنه ای
    آی دیدن داره صحنه احوالپرسی رهبر با مسافران رو
    اگر ایشون اهل تظاهر بودنداجازه میدادند فیلم برداری و پخش بشه حیف..خوشبحال اونا که دیدندشون...

    خدا حفظشون کنه... و انشالله سایرمسئولین از نمایندگان مجلس گرفته تا مدیران درجه 6 دولتی به بالابخود بیان......
    پاسخ:
    دنبال اینیم که اگه بشه اون فیلم هایی که مردم از احوالپرسی آقا گرفتن رو جمع کنیم. اگه بشه چی میشه...
    سلام ارزوی بزرگ من دیدن نائب بر حق حضرت حجت است که افتخار و سعادتی داشتن مسافران این پرواز اگه بدونم آقا سفر برای سال بعد کی به مشهد میرود حتما من از شهر خودمان برای سفر به تهران می ایم و با پرواز حضرت اقا می روم مشهد تا شاید به مراد دلم برسم اگر خبر دارید به من اطلاع بدین

    پاسخ:
    خبر که ندارم والا...!
    این خاطره از آقا رو وقتی خوندم نتونستم جلوی گریه خودم رو بگیرم بدجور بغضم ترکید

    دخترک 8 ساله بود، اهل کرمان. موقع بازی در کوچه بود که با اتومبیلی تصادف کرد. ضربه آنقدر شدید بود که به حالت کما و اغما رفت. حال زهرا هر روز بدتر از روز قبل می شد. مادرش دیگر نا امید شده بود. دکترها هم جوابش کرده بودند.
    دکتر معالجش -دکتر سعیدی، رزیدنت مغز و اعصاب- می گوید: زهرا وقتی به بیمارستان اعزام شد ضربه شدیدی به مغزش وارد شده بود. برای همین هم نمی توانستیم هیچگونه عملی روی او انجام دهیم. احتمال خوب شدنش خیلی ضعیف بود. در بخش مراقبتهای ویژه، پیرزنی چند هفته ای است که بر بالین نوه اش با نومیدی دست به دعا برداشته است.
    این ایام مصادف بود با سفر رهبر انقلاب به استان کرمان. ولی حیف که زهرا با مادربزرگش نمی توانستند به استقبال و زیارت آقا بروند. اگر این اتفاق نمی افتاد، حتماً زهرا و مادر بزرگش هم به دیدار آقا می رفتند، اما حیف ....
    خود مادر بزرگ ماجرا را اینطور تعریف می کند: وقتی آقا آمدند کرمان، خیلی دلم می خواست نزد ایشان بروم و بگویم: آقاجان! یک حبه قند یا ... را بدهید تا به دختر بیمارم بدهم، شاید نور ولایت، معجزه ای کند و فرزندم چشمانش را باز کند.
    مثل کسی که منتظر است دکتری از دیار دیگری بیاید و نسخه شفا بخشی بپیچد همه اش می گفتم: خدایا! چرا این سعادت را ندارم که از دست رهبر انقلاب، سید بزرگوار چیزی را دریافت کنم که شفای بیمارم را در پی داشته باشد. مادربزرگ ادامه می دهد: آن شب ساعت11 بود. نزدیک درب اورژانس که رسیدم، مامور بیمارستان گفت: رهبر تشریف آورده اند اینجا.

    گفتم: فکر نمی کنم، اگر خبری بود سر و صدایی، استقبالی یا عکس العملی انجام می شد؛ اما ناگهان به دلم افتاد، نکند که راست بگوید. به طرف اورژانس دویدم، نه پرواز کردم. وقتی رسیدم، دیدم راست است. آقا اینجاست. و من در یک قدمی آقا هستم.

    با گریه به افرادی که اطراف آقا بودند گفتم: می خواهم آقا را ببینم. گفتند: صبر کن، وقتی آقا از این اتاق بیرون آمدند، می توانی آقا را ببینی. وقتی رهبر بیرون آمدند، جلو رفتم. ا
    ز هیجان می لرزیدم. اشک جلوی دیدگانم را گرفته بود و قدرت حرف زدن نداشتم. عاقبت زبان در دهانم چرخید و گفتم: آقا! دختر هشت ساله ام تصادف کرده و در کما است. نامش زهرا است. ترا به جان مادرت زهرا(س) یک چیزی به عنوان تبرک بدهید که به بچه ام بدهم تا شفا پیدا کند.
    آقا بدون تأمل چفیه اش را از شانه برداشت و توی دستهای لرزان من گذاشت. داشتم بال در می آوردم. سراسیمه برگشتم و بدون هیچ درنگ و صحبتی فوراً چفیه متبرک آقا را روی چشمان و دست و صورت زهرا مالیدم و ناگهان دیدم زهرا یکی از چشمانش را باز کرد. حال عجیبی داشتم. ر
    وحم در پرواز بود و جسمم در تلاش برای بهبودی فرزندم که تا دقایقی پیش، از سلامت وی قطع امید کرده بودیم.

    ساعت 2 بعد از ظهر آن روز، زهرا هر دو چشمش را کاملاً باز کرد و روز بعد هم به بخش منتقل شد و فردایش هم مرخص گردید.
    زهرای کوچک حالا یک یاد گاری دارد که خود می گوید: آن را با هیچ چیز عوض نمی کنم.

    او می گوید: این چفیه مال خودم است. آقا به من داده، خودم از روی حرم حضرت علی(ع) برداشتم .

    مادر بزرگ نیز می گوید: از آن روز تاکنون فقط یک آرزو دارم. آن هم این است که با زهرا به زیارت آقا بروم."
    یا فاطمه زهرا خودت نگهدار مولا و سیدمون آقامون امام خامنه ای باش
    سلامتی عزیز نازنین خانم حضرت زهرا (سلام الله علیها ) ، امام خامنه ای صلوات
  • محمد صابر نی ساز
  • سلام اخوی
    فیلم باز نمیشه
    زودتر درستش کن
    ممنون

    البته آپارات کار میکنه ها
    ولی عکسایی که پذاشتی و فیلمی که رو بلاگ آپلود کردی نمیاد
    خدا قوت
    پاسخ:
    حل شد
    پهنای باند خریدم!!!!
    یعنی چی حالا؟ هزار بار رفتن مشهد. 999 بار هواپیمای اختصاصی، یک بار هم عمومی..
    پاسخ:
    اگر نمی دانید بدانید که آقا تا بحال با اتوبوس هم به مشهد آمده اند...
    مشکل از دوستان دفتر آقاست که با عدم رسانه ای کردن این مسائل باعث می شوند که مردم فکر کنند این جور اتفاقات استثنا است و نه قاعده...
  • عبد الوهاب باهر
  • خیلی جالب بود کاش همه مسئولین این جوری بودند.
    پاسخ:
    کاشکی...
    وای خدا یعنی میشه ما هم یک روز آقا رو ببینیم؟ ای کاش...
    آقا جان
    در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
    سرزنش ها  گر  کند خار مغیلان  غم  مخور
    عالی بود سعید جان. این فیلم تاریخیه و واقعا تو تاریخ می مونه. خدا خیرت بده :)
    پاسخ:
    سلام حسن آقا

    الحمدلله لطف خدا بوده...

    سلام.
    دو شب پیش از طرف دانشگاه رفتیم بیت، مراسم شام غریبان حضرت زهرا(س)، وقتی آقا رو دیدم یه حسی عجیبی بهم دست داد، ایشون یه ابهتی داشتن که حتی اگر کسایی که یه جورایی قبولشون ندارن ببینن، به بزرگی ایشون پی می برن. برا همینه که به آقا میگن پسر فاطمه.
    تو صف بازرسی که بودیم با یه پسر تهرانی اهل جمهوری آشنا شدم.وقتی پرسیدم چندمین بار داری میای گفت:از دستم در رفته، اولین بار چهار سالم بوده که بابام منو آوورده اینجا.میگفت صبح هم رفته بودم تشییع شهدای گمنام. اینقدر رفته بود دیدار آقا که حتی با بعضی مسئولای بیت رفیق شده بود تا با پارتی بازی ببرنش ردیف جلو. همه ی اینارو گفتم تا بگم این پسر فقط یازده سال داشت اما انگار مثل من بار اولش بود که میره دیدار آقا.
    دوستانی که به موفقیت این مملکت اون هم با رهبری این آقا مشکل دارن یا فکر می کنن آقا دیگه پیرو زیادی نداره فقط کافیه یه سر برن بیت دیدار ایشون. از حزب اللهی ها که بگذریم بپه هایی حتی با تیپ فشن اون هم با سنده دوازده سال اومده بودن.
    التماس دعا اول برای امام زمان بعد برای آسید علی آقای خامنه ای.
    واقعاً دلم گرفته از این همه مظلومیت آقا، بغضم ترکید... خوشا به حال اونایی که تو پرواز توفیق زیارت آقا نصیبشون شده... کاش این سعادت نصیب ما هم بشه...
    سلام
    از انتشار این فیلم توی وبلاگتون بسیاربسیار ممنون هستم  با دیدن این فیلم احساس صمیمیت وساده زیستی آقامون تداعی میکرد انشاالله تا ظهور صاحب الزمان (عج) سلامت ومحفوظ باشند
    کاش قسمت ما هم بشه از نزدیک زیارتشون کنم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم

    انشاالله...
    سلام آقا سعید
    خیلی تبریک میگم و خوشحال از داشتن چنین مقتدایی.
    دستت درد نکنه
    با افتخار لینک شدید
    بسیار بسیار مطلب زیبایی بود دست شما هم درد نکنه  واقعا خدا حفظشون کنه دوستانی که تمایل دارند بیشتر با نحوه زندگی رهبرشون اشنا بشن کتاب تداوم افتاب رو مطالعه کنن
  • حمید از تهران
  • ایکاش این فیلم در برنامه 8.30 تلویزیون پخش میشد تا همه مردم این ساده زیستی و این زهد را میدیدند
    مگه سفر آقا اول هر سال به مشهد شخصی است؟ ایشان که سخنرانی دارند و جزئی از کارشان است
    پاسخ:
    خیر...
    ماکه به اکی ایشان اعتقاد داریم
    خدایا تا ظهور دولت یار/رهبر ما خامنه ای نگه دار
    باسلام و تشکر
    زمانش خیلی کم بودولی خوب بود.
    و این رو بری به اون دسته از آدمایی نشون بدی که رهبر ما رو نمیشناسن و بعضا بد میشناسن.

    خدایا به حق فاطمه زهرا رهبر عزیزتر ازجانمان را تا ظهور منجی عالم،حضرت بقیه الله اعظم،حفظ فرما،صلوات.
    *اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم*
    سلام برادر خدا خیرتون بده
    در صورت صلاح دید آماده تبادل لینک هستیم
    تشکر-التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    محتاجیم به دعا...
    در این فیلم چی نشان دادید ؟ رهبر دارند راه میروند و با کسی هم صحبت نمیکنند و چرا شماره پرواز و زمان ان را اعلام نکردید یعنی اکنون مشگل امنیتی به وجود خواهد امد.
    خوب مردم را ساده گیر اورده اید
    مردم خودشان رهبری را قبول دارند لازم نکرده شما با اینگونه مطالب شبهه بوجود باورید.
    پاسخ:
    ایمیلتان را بفرمایید که نام و ساعت پرواز را بفرستم...
    چقدر حیف که چنین مرد بزرگی شخص اول کشور است اما سایر مسئولان که مقام پایین تری دارند و بازوهای اجرایی نظام و رهبری اند از نظر فهم و مدیریت و دینداری اینقدر سطح پایین اند. حکومت ما مثل انسانی است با سر انسان بالغ و بدن نحیف یک بچه!

    ino baraye on daste az dostani migam ke fkr mikonan didare hazrate agha ye arezooost

    hazrate agha 5 shab az daheye moharam va 5 shab az daheye 2vome fatemie ra maraseme omomi daran

    harkas k ashegh bashad tofighe ziarat ra kasb mikonad

    eltemas 2a

    وای خوش به حال اونایی که تو اون پرواز بودن کاش منم بودم آقارو از نزدیک میدیدم
    سلام!

    من بچه قم هستم!


    شایان ذکر است: حضرت آقا مسجد مقدّس جمکران هم با شرایط مشابهی وارد می شوند.

    بگونه ای که حتّی تولیت هم با خبر نمی شوند.

    همانطور که سال 89 که حضرت آقا تشریف آوردند قم، روز پنجم یا ششم در مسجد مقدّس جمکران حاضر شدند. جالب آنکه تا خبر به تولیت رسید و ایشان مشرف شدند جمکران، حضرت آقا تشریف برده بودند.

    ضمن اینکه گفته می شود هر ساله حضرت آقا بیش از 3 تا 5 بار در مسجد مقدّس جمکران حاضر می شوند که در بسیاری از موارد حتی خدّام و تولیت هم با خبر نمی شوند.!!!

    در صورتی که مسوول دولت 18 سال پیش موقع تشرف، حدود 7 سال پیش، فقط یه قلم اسکورتش 4 فروند بالگرد بود.

    همون رئیس دولت 17 _ 18 سال پیش برای عیادت از آقای مشکینی، یه ملاقات غیررسمی داشتند در بیت ایشون، محافظ های ایشون موقع تعطیل شدن دبیرستان دین و دانش، دانش آموزان را با باتوم متفرق می کردند. (در صورتی که بدون هیچ اطلاع از حضور، می خواستند راه هر روزه شان طی کنند)....


    !!!!!!!!!!!!!!!!
  • http://daghdaghe.blog.ir/
  • سلام این موضوع تعجب نداره
    ولی خوب است که پخش شود تا مسئولین بدانند و ....
    vaghean ziba bood lezat bordam bayad ghadre agha ro bedoonim
    سلام علیکم
    لطفا از این قبیل فیلم ها و تصاویر که راوی ساده زیستی رهبر معظم انقلاب است را بیشتر منتشر نمایید.
    با تشکر-التماس دعا
    پاسخ:
    سلام

    والا ما فقط همین رو داشتیم که قسمت شد منتشرش کنیم.

    خیلی کوتاه بود مگه بچه های بیت نمیتونن فیلم بگیرن که یواشکی از پشت صندلی فیلم گرفتن.ولی بااین حال خوب بود.

     

    پاسخ:
    تا جایی که شنیدم بچه های بیت فیلم های زیادی از آقا دارند. آقا اجازه انتشار نمی دن.

    مگر خدا چه کنه که یکی مثل غلام شاه پسندی(محافظ بازنشسته آقا) لب باز کند و از مناقب آقا بگوید.(مراجعه کنید به کتاب امتداد امام و خاطره های غلام شاه پسندی)

    پول نداریم با هواپیما بریم مشهد که حداقل چند ثانیه تو هواپیما ببینیمشون
    که چی؟ اگر اینطور نبود جای سؤال داشت
    با سلام
    باید قدر رهبر رو دونست. انشاالله نصیب ما هم بشه این چنین همسفر بزرگواری . انشاالله عمر با برکت و با عزت و طولانی روزی آقا باشه.

    بقیه مسئولین هم یاد بگیرند این قدر خاکی باش

  • سید رضا حسینی
  • گرچه در باغ سینه‌ات داری
    لطف‌ها، مهرها، محبت‌ها
    گفتی اما نمی‌روی چو حسین
    تا ابد زیر بار بدعت‌ها!
    -----------------------------
    جسم تو کامل است، ناقص نیست
    می‌دهد عطر یک بغل گل یاس
    دستت اما حکایتی دارد...
     رَحِمَ اللهُ عَمِی العباس!
    ------------------------------
    یک سوال چطوری می شود به آقا نامه داد یا یک چیز را تبرک کنیم؟
    من مجالس بیت رفتم ولی هر دفعه سعادت رسیدن نداشتم!!!
    اگر می دانید لطف کنید اطلاع دهید
    پاسخ:
    سلام

    نمدونم والا حاجی...
    تا آخرین نفس ایستاده ایم آقا_جانم فدای رهبر
    سلام با خوندن گکتاب دغدغه های فرهنگی عاشق اقا شدم عاشـــــــــق شدم راستی میتینگ احمدی نژاد دعوت بودم اما نرفتم مطمئن بودم اقا این کارا رو قبول نداره با دیدن این فبلم مطمئن شدم
    اللهم ایّده و نصُره
    صبربسیار ببایدپدر پیر فلک را
    تادگرمادرگیتی چوتوفرزندبزاید....
    خداوندنگهدارش باشد انشاالله . . .
    اید امامنا الخامنه ای.

    همه چی شو راس گفتی بچه الا اون (ولی امر مسلمین جهان)

     جهان تو چقدری هیت بچه. توش  مصر ، بحرین ، لبنان ........ اینام هست. اصلا تو جهان تو بغیر از چند تا آدم که دور هم جمع می شید و از روی دست هم سرمشق می نویسید جهان دیگری هم هست

    پاسخ:
    ...
    ای کاش می شد قسمت ماهم بشه.
    اللهم الرزقنا زیاره محبوبنا و نائب امامنا ,الامام سید علی خامنه ای

    خدا وکیلی واقعیت زندگی و سیره امام خامنه ای عزیزمان کجا و خزعبلات و خالی بندی های بزمچه های لس آنجلس مثل مخملباف کجا؟

    تشکر از مطلب جالبتون

    موسسه حیات

    http://www.hayatcenter.ir

  • زین العابدین *زرقان
  • بابی انت وامی ونفسی واهلی ومالی و ولدی یابن رسول الله یاسیدعلی الحسینی الخامنه ای
    هرکی مثل یارماداره بیاره
    سلام
    یادتون باشه اونایی که خیلی خاطر امام علی علیه السلام رو می خواستند یه روز تو جمل جلوش وایستادند!
    دوست داشتن فقط کافی نیست...
     به نام خدا
    خیلیییییییییییییییی عالی بود خوش بحال کسایی که تو پرواز با آقا بودن
     یه دعا میکنک  هرکی  نظرمو میخونه آمین بگه
                           
                              اللهم عجل الولیک الورج
                                    اللهم عجل الولیک الورج
                                          اللهم عجل الولیک الورج
                                                اللهم عجل الولیک الورج
                                                      اللهم عجل الولیک الورج

         عاااااااجزانه  التماس دعا دارم

  • علیرضا و فاطمه قائدی
  • سلام
    خوشا به حالتان که سایت آقا هم لینگ مطلبتان را گذاشته است...
    موفق باشید.
    تاهمیشه...
    سلام خیلی خوب بود ولی کاش می شد این فیلم رو به همه نشون داد خیلی عالی بود خیلی ازتون ممنونم

    با تقدیم سلام و احترام  خالصانه

    سلام و ارادت خالصانه

    سلام داداشی

    سلام  و ارادت خالصانه

    خوش به حالشون
    چه حالی داده اون پرواز

    واسه همین غلامشم

    سلام   پس چی فکرکردین واسه همین اخلاقشونه که وجودمه کاش میشدمنم لیاقت ملاقاتشونوداشتم

    چیکارش میشه کرد بلخره آقای ما ایرانیاست دیگه ....دومی نداره بخدا...کور شوند انان که نمی توانند ببینند
    سلام
    پاسخ به آقای "داداش":
    داداش واسه شما شاید دیدن خدا هم طبیعی باشه ولی پیشنهاد میکنم یه ذره قشنگ تر بنویس. آره قربون دل بی ریات برم.
    دوست عزیز سلام
    خیلی عالی بود. این مطلب باذکر منبع در وبلاگ بصیرت قرار داده شد. لطفا با لینک کردن ما، برای پربازدید شدن وبلاگ ما را یاری دهید و به ما اطلاع دهید.
    یا علی
  • سعید شیرخانی
  • بسیــــار عــــالی.
    خیلی لذت بردیم.
    موفق باشید.
  • محمدرضا محمودی
  • اللهم احفظ قائدنا الامامنا الخامنه ای

    با سلام و عرض ارادت

    دستتون درد نکند . از اینکه ما را شارپ کردید ممنون .اما !!!!!

    دوست عزیز :

    سعی کنیم با نهایت دقت در حفظ جان ولی امرمان تا سر حد جان بکوشیم .

    حفظ جان او از هر چیز برای ما با اهمییت تر و واجب تر است .

    یا علی مدد . حق یارتان . التماس دعا 

  • سرباز کوچک گریزپا
  • دوستت داریم آقای خوبی ها

    ما را ببخش به خاطر کم کاری هایمان

    آقا جانم تنها دلیل ادامه طپش های قلب ما شمایید

    تنها دلیل ادامه نفس هایمان

    آقای مهربانی ها تنها دلیل گذشت پروردگار از گناهان ما و تنها دلیل فرود رحمت پروردگار بر ما محبت و دوستی پیامبر و اهل بیت پاک ایشان و محبت و دوستی از شما و تبعیت از شماست

    بسیار عالی بود

    کاش منم یه روزی به این زویا با آقا همسفر شم و برم مشهدالرضا

    التماس دعا

    سلام حتما اینم فتوشاپه
    اگر غیر از این باشه جای تعجبه
    فدای امام زمان و نائبش
    خیلی جالب بود
    کاش یه مستند عالی از سفرهای آقا میساختید.

    با سلام و خدا قوت

    از ارسال مطلب شما به سایت حرف تو ممنونیم

     مطلب شما در سایت حرف تو انتشار یافت

    هدیه سایت حرف تو به شما:

    حضرت علی (ع)

     
    اگر کسی را به هنگام گناه دیدی فردا روز او را به چشم یک گناه کار نبین ، شاید سحرگاهان توبه کرده باشد

    تا کور شود هرآنکه نتواند دید

    اللهم عجل لولیک الفرج

    اللهم حیئ امامنا الخامنه ای

    آمین یارب العالمین

    سلام
    عالی بود
    سلامتی آقو صلوات
    سلام بر سعید

    پوستر | به پیروی از منطق اسلام ...
    به سه زبان ، به روزم ...

    www.MHSM.mihanblog.com
    چرا اسم هواپیمایی محفوظه؟ مگه پرواز عادی نبوده؟ پس اونایی که انجا بودن قول دادن که نگن کی تو پرواز باهاشون بوده؟
    پاسخ:
    دلیلی برای انتشار نام پرواز وجود ندارد... اگر خیلی لازم شد منتشر میشود. اصل موضوع مهمه که اتفاق افتاده
    اقا عاششششششششقتیییییییییییییییممممممممم
    متاسفم که ایشان هم کار تبلیغاتی می کنند
    پاسخ:
    واقعیت است، کار تبلیغاتی نیست

    این فیلم یکی از صدها سفر عمومی ایشان است...

    سلام
    بسیار زیبا بود
    ممنون

    به حُسن و خُلق و وفا کس به یار ما نرسد...
    خدا را شکر که چنین رهبر ساده زیست و بزرگواری داریم. برای طول عمر ایشان صلوات
    طعنه و خنده به اشعار و شعارم بزنید ؛ تیر غم بر دل دیوانه و زارم بزنید/ در حفاظت ز امیرم علی خامنه ای ؛ می شوم میثم تمار به دارم بزنید/
    سلام
    من از وب شما خوشم اومد گذاشتمش تو پیوندام با اسم تا تشکیل دولت اسلامی
    امیدوارم شما هم وب منو بذارین تو پیونداتون با اسم سرباز ولایت
    انشا ا... روزی بشه رهبر ببینم . . . . .
    خیلی دوستشون دارم . . . . .
    یا حق

    خوب بود

    یعنی میشه یه بارم ما آقا رو ببینیم... خیلی با ویدیو حال کردم
    یعنی کسی نبود فیلم  بیشتر بگیره یا ممنوع بود این بچه بازی ها چیه جو گرفتتون اگه اینطور نبود چطور مردم رو گول میزد ساده نباش 
    داری با رییس جمهور مقایسه میشه ایشون مقام روحانی هستن کسی هست بپرس حقوقش چقدر که میتونه برای همه بلیط بگیره ببرشون با خودش من که پدرم 30 سال کارمند بود تاحال سوار هم نشده چه برسه که سالی چند بار بره و بیاد ایشون باید مثل متوسط ها باشند با قطار بره
    پاسخ:
    !!!!!
    اونقد حرفها سبکه که قابلیت پاسخ نداره...
    اللهم ارزقنا...
    رهبر یعنی آقا...
    سرو جان عالمیان به فدای سید علی
    ممنون از مطلبت.
    جانم فدای سید علی
    اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای و انصره و ایده و عجل لولیک الفرج
    اللهم صل علی محمد و آل محمد
    سلام ، خوشابحال آنان که در این سفر با آقا همسفر بودند ...
    همچوطوفان جلی هستیم ما  لشکر سید علی هستیم ما

    حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای/بر ماتم و اندوه همه خاتمه ای/زیبا تر از این نام ندیدم به جهان/سید علی الحسینی الخامنه ای-سلمه الله-
    دعا میکنیم خداوند حجتش را در زمان نائبش به جهانیان مرهمت فرماید.     امام خامنه ای مظهر صدق و صفای روحانی هستند .انشاالاه در پناه خداوند سالم و زنده باشند.
    دمممممممممت گرم
    دست شما درد نکنه برای مطلب.
    فقط بابت تشکر گفتم کامنت بذارم که باید برای مطالب خوب تشکر خودمون رو ابراز کنیم.
    اللهم احفظ امامناالخامنه ای
    من اگه بودم همونجا سکته می کردم از خوشحالی
    ایول به ای تواضع

    عاااااااااااااااااااااااااااااااالی
    سلام داداش
    خیلی ناب بود واقعا لذت بردیم

    یا علی
    خداوند ان شاءالله وجود مقدس رهبر عزیزمان را تا ظهور آقا امام زمان نگه دارد و امیدواریم مسئولین بخصوص رئیس جمهور محترم در این وضعیت گرانیها بیشتر به فکر معیشت مردم باشد چون مطمئنم دل رهبری معظم  از این وضعیت گرانیها در حال سوختن است و ما طاقت ناراحتی رهبرمان را نداریم.

    باید گره های ذهنی که برای مردم به وجود میاد بین رهبری و عده ای سود جو درباره ی زندگی افراد رو روشن کرد....باتشکر

    برای سلامتی رهبر انقلاب و فرج آقا امام زمان عج ^صلوات^

  • عباس از خاک پاک
  • سعید جان خدا خیرت بده مابه افرادی مانندشمانیاز داریم
    سلام برادر
    واقعاَ عالی بود
    خسته باشین
    بعد هم به اونایی که هرطور دوست دارن صحبت میکنن و هر حرفی میخوان میزنن میگم.
    اگه حرفاشون بی جواب میمونه باید بگم به خاطر فرمایشات ولیمون امام خامنه ای هستش. ایشون خواستن سکوت کنیم.
    وگر نه انقدر فدایی دارن که بتونن جوابتون رو بدن.
    "اللهم حفظنا امامنا خامنه ای"
    "اللهم عجل لولیک الفرج"
    پدرم و مادرم وخودم وفرزندم و زندگیم به فدای ولی و امیر مسلمین۰
  • رضا جعفرزاده
  • قربونت برم آقاجون که این روزا خیلی غریبی
    به خدا لب تر کنی ....
    به امید دیدارت ....

    سلام.دمت گرم ،نوکر همه دوست دار های آقام.جونم فدای یک لبخند آقا

     

     

     

    خامنه ای گوهر است / دشمن او ابتر است
    آقا خیلی دوست دارم جز این چیزی رو زبونم نمی چرخه که بهت بگم فقط دوست دارم..
    ba doroOd agha yeki age az agha khoshesh nayad yani kafare ?
    پاسخ:
    نه داداش. کافر نیست..
    واقعا اشکم در اومد
    با سلام.
    رهبر اگر فرمان دهد .... یا علی
    می دونید چی برام تعجب آوره و از چی خیلی دلم می گیره؟ از اینکه ما بچه شیعه ها با اینکه تاریخ رو خوب بلدیم اما دوباره اون رو تکرار می کنیم. همیشه از خودم می پرسم: وقتی شیعیان علی رو تنها گذاشتن. چه بلایی بر سر خودشون و جامعه اسلامی اومد؟  می ترسم از اینکه دوباره تاریخ رو تکرار کنیم.
    سلام بسیار زبیا و عالیست یکی از آرزوهای من اینه که دستای آقا رو ببوسم البته هفته پیش که به پابوس امام عشق و مهربانی حضرت علی ابن موسی الرضا مشرف شده بودم تو یکی از شبا خواب رهبرمو دیدم که دارم دستاشو میبوسم.کاش خواب نبود و واقعی بود...................
    عالی عالی
    سلام

    سایت کلیپهای برتربین
    بیش از 1800 کلیپ و فیلم در موضوعات ( سخنرانی ,مستند ,سیاسی , مذهبی , اجتماعی , رسانه , دشمن شناسی و....)

    شبکه من و تو / برنده آکادمی گوگوش / چرا دختر محجبه برنده آکادمی گوگوش شد؟ +تصاویر
    http://www.bartarbin.ir/post/2199

    ...و اینک آخرالزمان17(سینمای آپوکالیپتیک)
    http://bartarbin.ir/post/1926

    نسبت مافیای غرب و «جدایی نادر از سیمین» + فیلم
    http://www.bartarbin.ir/post/1762


    هشداری برای کاربران فیس‌بوک + فیلم
    http://www.bartarbin.ir/post/1651

    کلیپ زیبا / یکی از آثار غیبت
    http://www.bartarbin.ir/post/1649

    انیشتن شیعه شد؟ + کلیپ + اسناد
    http://www.bartarbin.ir/post/1646

    دانلود کلیپهای برگردان موسیقی / بخش دوم
    http://www.bartarbin.ir/post/1635

    وقتی آقای قرائتی حضار را می‌گریاند + فیلم
    http://bartarbin.ir/post/1920

    سرو سوپ مخصوص درچین با طعم نوزاد انسان+ تصاویر
    http://www.bartarbin.ir/post/1628

    - جاسوسی به سبک فیس بوک به روایت bbc +فیلم
    http://www.bartarbin.ir/post/1308

    فارسی 1 - برای شاد شدن به دیگران سیلی بزنید!!!
    http://www.bartarbin.ir/post/1554

    دانلود مستند میراث آلبرتا
    http://bartarbin.ir/post/1919

    دانلود مستند مهار نشده کیفیت HD
    http://bartarbin.ir/post/1901

    جاستین بیبر عروسک صهیونیسم
    http://bartarbin.ir/post/1899


    و....

    عضو خبرنامه شوید تا مطالب منتخب برایتان فرستاده شود

    سلام 
    خدا قوت
    بسیار زیبا بود. ممنون
    نگاه منتظر، منتظر حضور و نگاه شماست.
    الللهم عجل لولیک الفرج

    با سلام وعرض ارادت وخسته نباشید.دستتون دردنکنه.اجرتون با حضرت زهرا(س)

  • علی ومحمدحسن بی نیازو حسین شیوا
  • باسلام خسته نباشی التماس دعا عالی بود یا علی

    قربون آقا برم...
    ان فقط گوشه ای از ساده زیستی اش است
    اللهم احفظ قائدا الخامنه ای
    خدا خیرتون بده آقای سلمانی
    مطلب جالبی بود

    حاجی فیلمت باز نشد هرکار کردم
    اگه میتونی برام بفرست لازمش دارم باید با استناد به این فیلم جواب چند نفر رو بدم.
    پاسخ:
    سلام

    حاجی برو توی آپارات دانلود کن...

    لینکش توی متن هست.
  • پریشانِ زینب س
  • سلام
    اگه تمهیدات لازم برای خدانکرده سقوط  اندیشیدن خوب ایراد نداره وگرنه
    بسیار کاراشتباهی بودشخص اول مملکت با هواپیمای داغون...؟؟!!!؟؟!!!
    پاسخ:
    سلام

    قطعا افرادی هستند که کارشان همین است تا تمهیداتی فراهم کنند تا آقا به سلامتی و به راحتی و اطمینان سفر کنند...

    ما باس دعا کنیم.
    رهبر ما رهبری مردمی است

    از وقتی که فهمیدم دارم گریه میکنم واقعا برای خودم متاسفم که رهبرم رو کم شناختم.....
    خداوند سایه امام خامنه ای را بر ما و تمام مسلمین جهان مستدام بدارد . انشااله.جانم فدای رهبر
  • سایت خیمه دل سوختگان
  • سلام عزیزم
    مطلب زیبای بود.در خودم تکلیف دیدم تا از طرف کارگروه فرهنگی خیمه دل سوختگان ازتون تشکر کنم

    سلام اللهم احفظ القائدنا  الخامنه ای

    با سید علی کسی نگردد گمراه

    او در شب فتنه میدرخشد چون ماه

    در هر نفسم برای او میخوانم

    لا حول ولا قوه الا باالله

    <<التماس دعا >>

    خدا اقا سید رو تا ظهور امام زمان نگه داره.
    عالی بود
    بی نظیر
    اللهم احفظه
    خوبه حقوق ایشون جواب میده حداقل یه بار باهواپیما برن حقوق ما که نهایتا به قطار درجه 3 میرسه راستی مگه نمیگن رهبر باید مطابق فقیرترین مردم زمانش رفتار کنه؟؟ میگم ما که نفهمیدیم ایشون دقبیقا چه طوری ورود و خروج میکنن که سالی چارپنج بار میرن و هیشکی هم نمیفهمه صورتشونو میپوشونن؟؟
    پاسخ:
    سلام
    حقوق؟!!!
    در پاسخ به کامنتی دیگر گفتم که ایشان چندین بار از طریق ماشین، قطار و حتی اتوبوس هم به مشهد آمده اند...

    مطابق استانداردهای امنیتی جهان برای یک رئیس جمهور کشور دسته چندم و وزیر کشور داغوز آباد سفلی چندین محافظ و بهترین لوازم امنیتی و غُرُق کردن خیابان ها و.... اتفاق می افتد. رهبری از این چنین حرکاتی همیشه بر حذر بوده اند...
    بنده درمورد سایر کشورها حرف نمیزنم درمورد کشوری حرف میزنم که الگوی حکومتیش حضرت علی است بنده تاکیدم بر یکبار سفر باهواپیمابود بنده منظورم این بود که با توجه به وجود رسانه برای شناخته شدن ایشون قرق لازم نیست چه طوری دیده نمیشن؟؟ حقوق ...منبع درآمد ...بالاخره هرآدمی از یه جایی ارتزاق میکنه دیگه علامت سوال نداره که!! بنده ایشونو دوست دارم و ازشون مطمئنم برام سوال پیش اومد چون تازه شروع کردم به دوست داشتن ایشون و اطلاعات کمی ازشون دارم
    پاسخ:
    سلام مجدد

    در فقه اسلامی و قانون منبع ارتزاق شخصی ولی فقیه جامعه اسلامی و منابع پولی در اختیارشان هم مشخصه. این هزینه ها جزء بسیار بسیار بسیار کوچکی از هزینه هایی است که رهبر جامعه اسلامی می (با حفظ شرعیات) می تونه هزینه کنه...
    انشا.... همیشه سالم باشن و سایه شون مستدام.
    من واقعا علت این همه ذوغ شما رو نمیفهمم یعنی حضور این آقا در میان مردم که با توجه به سنت اهل بیت یک امر واجب و طبیعی میباشد و جزء وظایف ایشان است اینقدر کار بزرگی است
  • یک روحانی از مشهد
  • سلام
    مطلب بسیار زیبایی بود
    البته برای کسانی که چشم حق بین داشته باشند وگرنه به همین هم خدشه خواهند کرد که ای بابا ....
    خدایا همه ما را شکرگذار نعمتهایت و آشنا به وظایفمان قرار بده.
    سلام علیکم.واقعا خوش به سعادت مسافرا، ما که بارها خودکشی کردیم آقارو ببینیم آخرش تودیدارهای عمومی ازدور درحالی که ازطرف اطرافیا تحت فشار قبر بودیم تونستیم ببینیمشون.اونوقت اینا خیلی راحت وبی زحمت سربلند کردن دیدن آقا کنارشونن.

    سلام

    از مطلب خیلی لذت بردم و گریه کردم حیف که باز نشد اگر کاری کنید باز بشه فایلتون خیلی خوبه

    خداوند به آقا سلامتی، طول عمر عطا کنه و به ما یک اراده محکم و قوی که همیشه پشتیبان ایشون باشیم که خدای نکرده شرمنده حضرت زهرا س نشیم

    ممنونم

  • جواد وفایی
  • سلام
    زندگی حضرت آقا در جامعه ی امروزی ،مظهر ساده زیستی به سبک علوی است.
    خداوند بر توفیقات آقا بیافزاید
    و به حق همین امام رضا (ع) هم ، حق متعال او را از جمیع بلایا حفظش نماید.انشالله
  • پایگاه خبری تحلیلی زنجانم

  • با سلام مطالب پر محتوا و جالب بود.

    از زحماتتون تشکر میکنم.

    علاقمند به تبادل لینک هستم.

    zanjanam.ir

    موفق باشین.

    قبلا در جای دیگر دیده بودم
    جالب بود
    قبلا در جای دیگر دیده بودم
    جالب بود
    سلام.ماکه پول نداریم سوار هواپیما بشیم.خدا کنه تو اتوبوس هم بیان آقا.یعنی میشه؟
    خورشید و آئینه از جنس نورند.
  • طلبه کوچولو
  • سلام .خسته نباشید.

    آقا ساده زیست هستند .به خاطر همین است که این همه محبت ایشون در دل ها نشسته .

    پسر فاطمه چه نام زیبایی .

     

     

    به وبلاگ طلبه کوچولو هم سر بزنید .

    موفق باشید.

    یاعلی..........

     

    ما که لیاقت دیدار آقا پیدا نکردیم. انشاءالله ایشون را ملاقات کنیم .

     

    یاعلی............

  • سیدعلی میرباباپور
  • سلام خیلی خوبیه خیلی مشتاقم تبادل لینک کنیم
  • سرباز گمنام08
  • سلام
    این مطلب در وب ما درج شد
    sarbazgomnam08.ir

    سلام به شما دوست عزیز
    وب بسیار زیبا و جالب دارید
    مطالبتون هم عالیه
    اگر مایل به تبادل لینک هستید مارو به عنوان:
    پایگــاه ســـربازان گمنـــــام امــام زمــــان(عج)
    و ادرس:
    http://sarbazgomnam08.ir
    لینک نمایید یا میتوانید از لوگوی ما استفاده نمایید
    سپس اطلاع بدید شما رو با هر اسمی با افتخار لینک نماییم

    موفق باشید
    یاعلی
    سلام برادر ممنونم
  • عاشق دیدار یار
  • سلام
    کاش اینو مسئولینی سرلوحه کاراشون قرار میدادن که در بعضی از سفرهای استانی حتی به شهرهای کوچیک، باید با هواپیمای اختصاصی غذای اختصاصی مهر و موم شده، از تهران برایشان بیاورن، که خدای نکرده!!! مسموم نشن!! چون تحمل اون غذاهای سفارشی!!! اون شهرستانها رو نداشتن!!!
    خدایا تا ظهور دولت یار
    گل پیغمبر ما را نگه دار
    الهی آمین
    آقا جان چند سال توفیق زیارت امام رضا (ع) در اول سال با زیارت شما نصیبمان میشد، و تنها دلخوشیمان همین بود که سالمان را با دیدار شما در حرم آن امام آغاز کرده ایم. حال چند سالی است که به علت بیماری صعب العلاج خواهرم، از این زیارت محروم شده ایم. ما راضی یه رضای خدا هستیم. برای همه بیماران دعا کنید. ما را از دعای خیرتان محروم نفرمایید. خدا سایه شما را بر سر ما حفظ نماید.
    امام خامنه ای یک ذخیره الهی است  قدر امامان را باید بدانیم
    دوربینها چه بگیرند چه نگیرند وچشمها چه ببینند و چه نبینند و دلها با دیدن واقعیتها چه بیدار شوند چه نشوند واقعیت این است.مولا و آقای ما هدیه ایست از طرف خداوند برای ما مسلمانان و آزادیخواهان جهان.....اگر کردیم وپیام و عملشان را مشق زندگی خود کردیم قطعا به سعادت دنیا وآخرت خواهیم رسید و گرنه در قبال این هدیه و نعمت باید پاسخگو باشیم....
  • روح اله (امید) باصری
  • سلام
    ضمن عرض تبریک بمناسبت سال جدید خواهشمند است یک شبکه تلوزیونی ویژه بنام مقام معظم رهبری امام خامنه ای مد ظله العالی راه اندازی نماییدتا همگان از بیانات ایشان بهره مند گردند اکثر افراد به اینترنت دسترسی ندارند...
    سایه مقام معظم رهبری مستدام باد
    پاسخ:
    سلام
    والا من توی صدا و سیما مسئول نیستم!
  • رسول اسدی خیرالدین
  • جانم فدای رهبرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی