..::تا تشکیل دولت اسلامی::..

وب نوشته های "سعید سلمانی"

..::تا تشکیل دولت اسلامی::..

وب نوشته های "سعید سلمانی"

..::تا تشکیل دولت اسلامی::..

دولت اسلامی کامل، به معنای واقعی کلمه در زمان انسان کامل تشکیل خواهد شد، انشاالله...
امام خامنه ای
*
از dolateslami.blogfa.com منتقل شدم به اینجا
محتوای قبلی در همین آدرس در دسترس است.
*

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

برای دوست داران بهشت و فراریان از جهنم!

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۲ ب.ظ

امیرالمؤمنین (علیه السلام) می فرمایند: 

گوهر جان شما را جز بهشت بهایی نیست، پس خود را جز به آن مفروشید.

***

چندی پیش که از محضر استاد پناهیان استفاده می کردیم می گفتند:

...خیلی ها ممکن است با همین یک کلمه "خوب باش" یا "بهشت میری، جهنم دیگه نمی ری" بچه خوبی بشوند؛ خوش ‌به‌حالشان که اینقدر  به سرعت قانع می شوند، ولی اینا هم معمولاً بعد چند وقت می بُرَّن. من آدم های زیادی را دیده ام که اَلَکی انگیزه پیدا کردن و آدم خوبی شدند، اما بعد انگیزه شان را از دست دادند، سست شدند و خراب کردند. دقّت که بکنید می بینید که در این انگیزه خوب بودنش هم زیاد خوب و دقیق نبوده.

خُب پس ما برای چی آفریده شدیم؟ خیلی حیف است که من این کلمات را به  سرعت و  به اختصار عرض می کنم و از کنارش می گذرم... من دارم یک حرف بزرگ را فقط بخاطر احترام به شما بزرگواران ذبح می کنم و به اجمال می گویم.

ما برای یک چیز آفریده شدیم. همه این بازی ها از دنیا تا دین، ازجهنم تا بهشت، همه اولیا خدا، 124000پیغمبر،14معصوم نازنین ما، همه فرشته ها و همه کائنات، همه رازهای عالم هستی، همه برای همین یک چیز آفریده شده اند...

و آن هم لحظه دیدار است...

متن کامل(+++)


***


در کمیل شریف بنده دل سوخته خطاب به خدایش می گوید:

" الهی صبرتُ علی عذابک فکیف اصبر علی فراقک "

خدای من اگر بتوانم بر عذابت صبوری کنم، پس چگونه می توانم در فراقت صبر پیشه نمایم؟

***

الهی / چون آتش فراق داشتی، آتش دوزخ از چه برافراشتی؟

***

اگر واقعا نگاه این باشد که ما برای لقاالله آفریده شده ایم، عمرا که محرمات که هیچ، مکروهات را انجام دهیم و عمرا که واجبات را ترک کنیم حتی مستحبات را بطور کامل انجام خواهیم داد. و عمرا که ملاک و معیار ما در امور، واجب و حرام بودنشان باشد.

انشاالله این چنین باشیم. گرچه که اگر به ته دلمان مراجعه کنیم می بینیم که هنوز گیر بهشت و جهنمیم...


پی نوشت: ــــــــــــــــــــــــــــــــ

از این سه وبلاگ غافل نشوید:

ریز نوشت  

ازدواج نوشت

حتی بیشتر

  • سعید سلمانی

بهشت

لقاالله

نظرات  (۱)

درود بر رهبر عزیزم

اگه کسی بوی شهدا بده شمایید

جونم فداتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی